Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky


Objednávka
Otváracie hodiny prevádzky Sushi Mushi sú denne v čase od 10:00 do 22:00. Posledná možnosť prijatia objednávky je v čase o 22:00.

Zákazník si môže vytvoriť objednávku on line na webovej stránke www.sushimushi.sk alebo telefonicky na čísle 0911 999 666. Minimálna výška objednávky s využitím kuriéra je 8 (pre Zónu 1), 16€ (pre Zónu 2) a 50€ (pre Zónu 3).

Kompletný a aktuálny jedálny lístok spolu s cenami je na internetovej stránke www.sushimushi.sk.
Ku každému baleniu sushi je priložená sójová omáčka, wasabi, nakladaný zázvor a paličky v primeranom množstve vzhľadom na veľkosť objednávky. K ostatným jedlám z teplej kuchyne sú priložené paličky.

Dodacie podmienky
Čas donášky závisí od aktuálnej dopravy a veľkosti objednávky a lokality, kam má byť objednávka doručená. Odhadovaný čas donášky je aktualizovaný a zobrazený priamo v hlavnom menu stránky www.sushimushi.sk, pri telefonickej objednávke odhadovaný čas donášky uvedie dispečer. Tovar môže byť zákazníkovi doručený aj po tomto čase, pokiaľ nastane nepredvídaná situácia.

Pri objednávke je dovoz v rámci Bratislavy zadarmo. Minimálna výška objednávky s využitím kuriéra je 8 (pre Zónu 1), 16€ (pre Zónu 2) a 50€ (pre Zónu 3).

Kuriér dodá zákazníkovi objednávku po prvé dvere adresy uvedenej v objednávke. Prvými dverami sa rozumejú vchodové dvere do bytového domu, rodinného domu a pod. Kuriér nie je povinný dodať objednávku zákazníkovi ku dverám jeho bytu, ak si to zákazník osobne nevyžiadal z vážnych dôvodov (choré dieťa, imobilnosť a pod.) a jeho požiadavka na toto doručenie bola potvrdená zo strany dispečingu Sushi Mushi.

Cenník za dopravu

Zóna č. 1
– zdarma : Petržalka, Staré mesto, Horský Park, Karlová Ves, Ružinov

Zóna č. 2
– zdarma : Ružinov - Pošeň a Ostriedky, Kramáre, Koliba, Dúbravka, Lamač, Jarovce, Rusovce, Nové mesto

Zóna č. 3
– zdarma : Letisko, Trnávka, Rača, Vrakuňa, Podunajské Biskupice, Čunovo, Vajnory, Devínska Nová Ves, Záhorská Bystrica, Devín


Reklamácie
Podať reklamáciu je možné v priebehu celej doby otvorenej prevádzky, t.j. denne od 10:00-22:00 na telefónnom čísle 0911 999 666 alebo emailom na objednavky@sushimushi.sk.

Ak je reklamácia zistená priamo pri preberaní objednávky od kuriéra, ten následne kontaktuje dispečing a po objasnení skutočností dostane informácie, ako ďalej postupovať aby reklamácia mohla byť čo najrýchlejšie vyriešená k spokojnosti zákazníka.

Všetky povinnosti predávajúceho ako aj práva spotrebiteľa a riešenie reklamácií sú uvedené v reklamačnom poriadku spoločnosti.

Dodané jedlo je určené k okamžitej konzumácii.

Platba
Pri doručení objednávky alebo pri jej prevzatí na prevádzke spoločnosti Sushi Mushi má zákazník možnosť platby nasledujúcimi spôsobmi:

- hotovosťou

- gastrolístkami - akceptujeme všetky typy gastrolístkov určených na nákup potravín

- TatraPay

- CardPay (platba cez virtuálny POS terminál Tatra banky, možné je zaplatiť aj kartami VISA a EUROCARD/MASTERCARD vydané akoukoľvek oficiálnou bankovou inštitúciou.)

(pri platbe kartou treba pri telefonickej objednávke dispečerovi platbu kartou nahlásiť)

Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť od 15.12.2018.
Bratislava 14.12.2018

WOK PLUS s.r.o.

Mlynarovičova 12
851 02 Bratislava
IČO: 470 269 36
DIČ: 202 374 9420
Zap. OR OS BAI, odd. Sro, vl.č. 87308/B